Isnin, 21 April 2014

Big Bad Wolf Di Melaka!

Bismillah walhamdulillah.

19 - 27 April 2014 BBW mengadakan pesta bukunya di MITC, Melaka. Kami sekeluarga pergi pada hari pertama dan.. ya, saya benar-benar tidak menyangka perlu beratur selama hampir 2 jam untuk membayar buku! Sungguh berbeza pengalaman tahun lalu ;) Namun berpuas hati (dengan diri sendiri) kerana berjaya memenuhi permintaan ibu susuan anak saya yang ingin membeli beberapa buah buku kanak-kanak untuk anak-anaknya. Saya? Walaupun tidak berjumpa apa yang diingini habis juga duit membeli buku anak-anak. Wee...

Saya terjumpa buku Dr Seuss. Berfikir dua kali sebelum mengambil keputusan membelinya. Pertama, "Oh, ini buku Dr Seuss!", Kedua, "Perlu beli atau tidak? Belilah.. untuk ambil tahu mengapa Dr Seuss sangat "terkenal" dalam blog-blog yang saya selalu layari." Haha... mudahnya.

Ya Allah, semoga saya dan anak-anak mendapat ilmu bermanfaat dari buku yang kami beli. Bolehlah mula merancang aktiviti berdasarkan buku-buku ini. Insya Allah :)



Hari Isnin ke tempat kerja, BBW menjadi topik perbualan :) Suka lihat buku-buku yang dibeli oleh kawan-kawan. Ada yang minat berkebun, seni hiasan dalaman, seni kreatif dan lain-lain. Bagus..bagus.. boleh kongsi baca selepas ini :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan