Jumaat, 11 Januari 2013

Art of Deception ~ Jerry D. Gray

Sumber gambar : Laman sesawang PTS
Judul buku : Art of Deception
Penulis : Jerry D. Gray
Penerbit : PTS (Terjemahan)
Bil muka surat : 320
Sumber : www.stormreaders.net/ummukhaulah
Tamat baca pada : 10 Januari 2013

Berbulan juga masa yang diambil untuk saya khatamkan buku ini. Pada mulanya saya keliru dengan banyak fakta yang dibentangkan. Kemudian saya mengulang bacaan dan memperlahankan kelajuan membaca saya ;) Barulah saya mula memahami apa yang disampaikan oleh penulis. Masya Allah, sungguh licik dan bahaya gerakan Freemason ini. Dan terasa begitu jelik sekali perlakuan mereka bermula daripada perancangan New World Order sehingga pelaksanaan pelan tersebut sehingga kini.

Islam adalah musuh utama mereka maka mereka melakukan apa sahaja demi menjatuhkan Islam. Namun mereka tetap akan kalah kerana umat Islam tidak akan mengalah malahan akan bangkit berjuang menentang kebatilan mereka. Namun begitu, tanpa kita sedari segala yang berlaku di dunia sekarang berpunca daripada mereka.

Mereka menguasai media massa, ketenteraan, hubungan antarabangsa, hiburan dan sebagainya. Apa yang paling mengejutkan saya ialah pendedahan fakta di sebalik kartun The Simpsons, lagu kanak-kanak Twinkle Twinkle Little Star dan Popeye The Sailorman, dan kejadian alam yang berlaku seperti tsunami di Aceh dan bencana alam di Jepun. Ya Allah, rupanya tsunami di Acheh berukuran 6.3 skala ritcher sahaja tetapi media barat melaporkan sehingga 9 skala ritcher dan ini merupakan satu pembohongan yang sangat ketara! Itu tidak kira peperangan yang mereka letuskan di Libya, Afghanistan dan Iraq atas alasan memerangi pengganas 11 September.

Pendedahan mengenai vaksin juga membuatkan saya begitu terkejut. Teringat kepada seorang rakan saya yang tidak mahu anaknya diberi apa-apa vaksin sejak lahir sehingga kini. Beliau sehingga menandatangani surat perjanjian dengan doktor bahawa beliau tidak akan mengambil apa-apa tindakan sekiranya anaknya dihidapi penyakit akibat tidak mengambil vaksin tersebut.

Saya ambil sedikit petikan daripada buku ini mengenai vaksin :
+ Boleh dapatkan cerita mengenai vaksin di www.naturalnews.com dan VaccinesFullStory/v1/VaccineReport-EN.pdf
+ Mereka mengatakan vaksin ini tidak memberi manfaat kepada kesihatan, mengurangkan sistem kekebalan tubuh, vaksin selsema adalah tipu dan vaksin diisi dengan bahan kimia yang berbahaya untuk tubuh badan dan memberi kesan sampingan.

OK, itu baru sedikit sahaja.

Berbalik kepada penguasaan mereka dalam bidang hiburan. Mozart merupakan ahli Freemason dan beliau memasukkan ideologinya di dalam simfoninya. Ya Allah, saya teringat belajar subjek Pendidikan Muzik sewaktu di peringkat persediaan Sarjana Muda Pendidikan dahulu, kami diwajibkan mempelajari segala macam bentuk muzik, mengenali tokoh-tokoh yang dikatakan lagenda dan hebat dalam bidang muzik, menghafal segala bentuk simfoni, lagu (yang memeningkan kepala saya) serta sejarah hidup dan lagu mereka. Rupa-rupanya ada agenda tersembunyi di dalamnya! Saya memohon keampunan Allah atas dosa yang telah saya lakukan....

Lagu Twinkle Twinkle Little Star pula jika dimainkan secara terbalik akan kedengaran : "Kita sahaja tidak ada Allah", manakala lagu Popeye The Sailorman pula jika dimainkan secara terbalik akan kedengaran : "Give me a fuck" dan "Give me a fuck now". Sungguh! Ini adalah satu agenda yang sangat jahat. Bermakna mereka bukanlah ingin mendidik kanak-kanak tetapi merosakkan anak-anak kita dengan unsur-unsur yang melemahkan minda. Ibu dan bapa sekalian, ambil perhatian perkara ini!

Fakta lain yang menarik ialah isu pemanasan global yang sebenarnya tiada berlaku pun di dunia sekarang. Ia merupakan propaganda mereka. Bahkan ia merupakan satu agenda mereka dalam menimbulkan ketakutan kepada penduduk dunia. Mereka juga mempunyai misi mengawal penduduk dunia dan ingin mengurangkan penduduk AS sebanyak 50 juta menjelang 2050 (jika saya tidak silap...ingat-ingat lupa bacaan).

Freemason membuka jalan untuk kedatangan Dajjal. 

Apa yang boleh dikatakan ialah kita perlu bersatu untuk menang. Sebelum itu marilah kita sama-sama membina pegangan akidah yang kuat serta berpegang teguh kepada ajaran Islam. Didik anak-anak dan kaum keluarga kita mengenali Allah dan Rasul dan mencintai Islam. Wallahualam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan