Jumaat, 19 Julai 2013

Saya dan buku

Bismillah walhamdulillah.

Syukur kepada Allah kerana memberi peluang kepada saya bertemu bulan yang mulia ini sekali lagi. Ingatan buat saya agar memanfaatkan bulan ini sebaik-baiknya.

Kekangan masa dan kesibukan sehari-hari membuatkan tahap membaca saya begitu rendah. Namun Alhamdulillah saya masih sempat membaca satu ke dua muka surat sehari. Cuma sehingga saat ini belum ada buku yang dapat ditamatkan! ^_^

Inilah antara buku yang saya baca separuh-separuh. Tajuk yang sangat menarik masih tidak mampu membuatkan saya bertahan membaca hingga ke muka surat terakhir. Hehe..




Dalam pada itu masih ada hati lagi membeli buku baru. Dijeling-jeling sahaja buku ini kerana saya takut membaca separuh jalan lalu membuatkan saya membacanya sekali lagi dari mula kerana lupa apa yang dibaca akibat lama ditinggalkan :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan